Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-10-15, 00:30
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: känner ngn till Kamelia ?

Hej och tack alla för svar/tips om boende osv.
Hmmm jo ur badsynpunkt tror jag nog oxå på La Plage plus har funnit en del trevliga rek ang det hotellet men uteplatsen m markterass ser ju så nice ut på bilden på Kamelia...vill gärna ha en lite större markterrass och lite skön em/kvällssol vilket det verkar vara där ? Det kan väl inte vara så långt ändå till lilla hamnen i Kokkari plus the square osv verkar ju ligga jättenära. Bra på kvällen om man e trött liksom. Strandmässigt lockar mer Lemonakia o Tsamadou mfl stränder utanför stan mer än "bystränderna" de verkar för blåsiga. Kanske alla stränder är blåsiga i Kokkari pga nordläget. Sonen är större nu så det funkar nog men...börjar ju nu fundera smått på ett åka till Kefalonia / byn Skala istället ? Samos skall jag givetvis åka tillbaka till men kanske inte sommarn 2009. Oj oj beslutsnojja...fast det är lite kul att hitta fler ställen som lockar o med bra priser ! Älskar att planera o fantisera nästan lika mkt som å resa, ha ha.
Tur att jag bestämmer resmålen i familjen - skulle aldrig klara att ngn annan planerade semestern :-) det vore bara fööör tråkigt. Min semester har redan börjat för sommar 2009 - the BIG plan ! som aldrig följs så väl på plats men kul har jag ! Resten av fam fattar ingenting - de vill bara till stranden eller nåt ! ha ha
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:53.