Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-24, 19:10
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bra bokningssajter

Citat:
Ursprungligen postat av Jesper Johansson Visa inlägg
Går man istället in på respektive "sida" SAS, Sterling .... etc så hittar man oftast en bra mycket bättre och billigare flygalternativ.

Rätta mig om jag har fel!?
Det beror nog på var man ska. När mellanlandningar och flera bolag är nödvändigt så tror jag man får bäst pris genom att leta på hela sträckan på en sajt som kollar flera bolag och föreslår olika alternativ.

Jag har till exempel nyligen letat biljetter till Gran Canaria för att hälsa på min bror med familj som bor/jobbar där i höst. Eftersom charterbolagen inte har några intressanta flygstolspriser när jag kan åka, och det bara är Spanair och Iberia som kör reguljärtrafik till/från ön (och ytterligare något litet bolag som kör mellan öarna), så fick jag mycket bättre priser genom bokningssajten som kollar alternativ med flera flygbolag, än genom att boka hela resan direkt på bolagens hemsida.
Svara med citat
Gammal 2008-09-24, 19:47
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: Bra bokningssajter

Jag brukar använda Flygvaruhuset.se men aldrig bokat via dem. För det mesta kollar jag med resp. flygbolag direkt. Den hemsida du rekommenderar, Elisabet är verkligen bra! Den kan vara bra att ha i framtiden. Tack!

Resfeber.se har vi också använt oss av och dom har bra priser. Har bokat så kallad "paketresa" till bra pris. Incheckning på hotell osv. fungerade utan problem! Inga som helst frågetecken!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:37.