![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har bodd på Amarillis to ganger, og har vært veldig fornøyd. Det er fem og seks år siden nå, så ting kan ha forandret seg, men jeg håper at dere også får et fint opphold der.
![]() Noe av det beste med Amarillis er at det ligger i sentrum av Platanias, men at det likevel er et stille område. Man må ned en liten bakke, krysse hovedveien og gå noen hundre meter for å komme til stranden - men jeg synes ikke det var noe stort problem. Standarden var enkel og leilighetene kanskje litt slitt, men det var rent og trivelig. Vet du om dere har bestilt leilighet med (delvis) havsutsikt eller mot omgivelsene? Såvidt jeg har forstått, så er leilighetene med havsutsikt noe nyere og det var de eneste som hadde AC da jeg bodde der. Det er ingen resepsjon på Amarillis, men den hyggelige hotelleieren bodde i underetasjen og var svært behjelpelig. Jeg brukte ikke poolen så mye, men husker den som fresh og tror den ble rengjort hver kveld. Gi gjerne tilbakemelding om hva dere synes om hotellet når dere kommer hjem igjen. Riktig god tur! ![]() |
|
|