![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det upplevde jag också förra gången jag var där så har han inte kört tidigare.
Han körde oerhört stressat och jag tänkte att hit åker jag inte med mitt barnbarn. Trodde ändå att det var något tillfälligt så det är bra att fler berättar om sina erfarenheter. Jag tyckte också att städningen var sämre än tidigare. Jag har bott där flera gånger och speciellt första gången var städningen mycket bra. Handdukarna var trasiga och hårda men jag hade ett av de bättre rummen högst upp i huset så det har sin charm. Passar inte för den som inte har full rörlighet och inte för små barn på grund av den branta trappan ner till köket och toaletten. Personalen och Julia var som vanligt väldigt trevliga och hennes mat är mycket bra. Jag har under årens lopp bott i tre olika rum i huvudbyggnaden och standarden är ordinär grekstandard av det lite äldre och kitchiga slaget. Kanske har jag också blivit lite mer kräsen med åren. Eva P.S Perissa har jag skrivit om i andra trådar och det tillhör defintivt inte mina favoritplatser Senast redigerad av Eva L den 2008-09-01 klockan 07:12. Anledning: tillägg |
![]() |
|
|