![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vilken är din favoritby på Amorgos? | |||
Arkesini |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Chora |
26 | 13.40% |
Egiali |
24 | 12.37% |
Kolofana |
0 | 0% |
Katapola |
66 | 34.02% |
Langada |
4 | 2.06% |
Potamos |
3 | 1.55% |
Tholaria |
3 | 1.55% |
Vroutsi |
1 | 0.52% |
Har inte varit på Amorgos |
67 | 34.54% |
Antal röster: 194. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Chora på Amorgos är en av de finaste grekiska byar jag besökt. Jag gick dit flera gånger under de 10 dagar jag besökte ön för några år sedan.
Borde nog snart åka dit igen. Byn är välskött och det finns mycket att se i de små smala gränderna. Har du missat den har du verkligen en anledning att besöka Amorgos igen. De tre små byarna ovanför Egiali är också fina och väl värda att besöka. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Chora är mitt enkla svara. Katapola är ju en jätte mysig och varm liten by. Men enligt mig mer som en "hamnby" Chora är ju som en tight, labyrint som jag och min sambo gick vilse hela tiden
![]() Chora rules!! |
|
||||
|
||||
![]()
Chora rules!![/quote]
Instämmer Chora är hur läcker som helst! |
|
||||
|
||||
![]()
M.G, var inte ledsen för att du missat Chora - man ska alltid spara något till nästa gång
![]() ![]() Chora är en gullig liten plats att strosa runt i, hitta fina fotomotiv, koppla av på något litet café osv., verkligen mysigt! Men man måste IN i stan. Första gången vi var på Amorgos missade vi både Agia Anna och klostret, som vi är glada för att vi återvände och upplevde senare. Verkligen stora höjdpunkter väl värda ett besök eller fler. |
|
||||
|
||||
![]()
Katapola, helt klart! Vi längtar alltid tillbaka!
Ingegerd |
![]() |
|
|