![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
för 15dgr med ALL försäkring(självrisk eliminering samt mot underrede och däck)betalade vi 28euro och fick den lev till flygplatsen.
Ursäkta men 280 euro ska det va och är nästan hälften av vad de flesta tog! Mvh! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kommer du ihåg någon av firmorna du fick bra pris hos? Vi hyr bil i stort varje år på Kreta men har då betalat mer än så...Kunde vara bra att ha lite i åtanke när man ska boka till nästa år... Mch Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja det gör jag men får väl inte skriva det här? Men om du läser resebrevet så finns firman vi hyrde utav med där ![]() Mvh! |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, jag blir så peppad när ni skriver som ni gör. Tack Janne och Ole!
Det verkar väldigt härligt, ska bara boka en hemresa nu då... sedan börja leta billiga bilar ![]() Janne, betalade ni också runt 20 euro per natt för boende? Tänker mig att det inte direkt är konkurrens om turisterna på små ställen, med tanke på att det inte är så många turister där... och att priserna därmed borde kunna vara ganska höga? För övrigt - hur mycket turister ÄR det på Kreta i oktober? Om man bortser från Chania, Heraklion och Rethymnon alltså... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok, tack!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Usch då. Hoppas det var himla fint!
Vi har bokat hemresa nu, flyger från Aten via Paris (där vi stannar 3 nätter) till Stockholm. Nu är det bara den underbara planeringsbiten kvar... och det är ju en stor ö, så det lär ta sin tid! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Skojar du =)