Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-08-13, 08:33
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Kykladerna

Oj så priserna har rasat i höjden sedan jag sist ö-luffade i augusti känns som det flutit mycket vatten under broarna sedan dess. Tänk för några år sedan betalade vi 15 euro för en natt i Paraikia vid mitten av aug och 30 euro tror jag vi betalade på fina Oniro ett dygn senare.

Hos Senia Apartments har jag bara bott i början av september och då var det billigt. Vi uppskattade verkligen detta boende och Senia med familj. Underbar utsikt men om ni söker ett lyxigt boende som ditt inlägg antyder Homeros kanske ni blir besvikna. Gäller även Honeymoon det är heller inte extravagant på minsta vis utan ganska ordinärt och ungefär på den standard eller lägre som jag själv brukar välja.

Aperantos rum har jag bara kikat på. Det var fullt och sonen och jag inkvarterade oss på Pension Irene för ett lägre pris och till full belåtenhet. Utsikten därifrån detta enkla boende är magnifik och värdparet trevliga men de pratar inte engelska. Av Håkans inlägg verkar priset där i högsäsong skilja 100 euro eller mer mot Aperanto. Det är två minuters promenad mellan ställena.

Eva
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:50.