![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Okej, vi hör av oss. Jag skickade ett meddelande till dig med mitt telefonnummer. Kan vara bra om ni skulle få förhinder. Jag åkerkommer när jag pratat med maken om vad vi ska göra och när.
Kul med en sida med bilder, den måste jag titta på. |
|
||||
|
||||
![]()
OK Katharina.
Vi har vår son med oss första veckan, sen åker han hem till skolan. Han har varit med 4-5 ggr tidigare. vecka 2 och 3 är det bara jag och min fru Är det fler som ska till Kos under denna tid? aris4, när är du på Kos? Jag förmodar att du också har varit där för, och det hade varit kul att träffas och byta lite tips. Hoppas att du också hör av dej. Kjell/91an med fru ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kul att jag får vara med. Skulle ju vara jättekul att träffa andra Kalimeror som åker till Kos ![]() ![]() Har ju bara inte bestämt mig ännu när jag ska åka men det lutar åt slutet av September nu och in i oktober. Det är mitt semester vikariat som ställer till det men sen har jag inget jobb efter första veckan i september. Ska försöka hålla mig kvar som timtidare och kunna jobba fram till 24:e September ![]() Har jobbat som kriminalvårdare sedan 1/4 i år och kanske kan fortsätta med det. Om jag nu åker den 24:e Sep så måste jag bo inne i Kos ca 10 dgr vilket jag gärna vill förstås men då på hotell. Jag ska sen ut till Mastichari som vanligt och bo hos en kompis som vanligt. Åker jag dock tidigare så hoppas jag kunná träffa er , skulle vara roligt. Gärna i Zia men det går lika bra inne i Kos. Jag känner ägaren för restaurangen Oromedon i Zia, jättemysig restaurang men har dock bara varit där 1 gång när jag hittade min gamla bekant som jag inte sett på ca 18 år. ![]() Har nu tappat räkningen på hur många gånger jag varit på Kos men jag tror att det blir 24:e gången jag åker dit nu + att jag bodde där 3 månader -88. Förra året träffade jag KosJan med fru Anne efter att vi haft kontakt på Kalimera och chattat på msn. Jättekul, och vi har nu kontakt flera gånger i veckan genom chatt , telefon och faktist träffats hemma hos mig i Örebro. Xristina som du nämner 91:an, jag vet vem hon är oxå. Vi har samma bekanta och har sett varandra flera år nu. Hon har ju en jättefin hemsida om Kos men är nu under upp-putsning. Jag kan ju skicka länken till dig om du inte har den. Får väl inte göra det här på Kalimera hm hm!!! ![]() ![]() ![]() Ha de gött o vi hörs snart!! Sanna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen Sanna
Jo, jag visste att hon hade en hemsida om Kos. Men det var nog en äldre version. Denna hade jag inte sett. Får försöka att följa den under uppbyggnaden. Sen måste jag tillägga, att jag har en morbror i Örebro som också har jobbat som kriminalvårdare. Lustigt sammanträffande. Kjell/91an |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ja då har jag äntligen något att se fram emot jag oxå. Bokade förra veckan oneway ticket. Ska ju förstås till Kos men får ta vägen genom Rhodos. ![]() ![]() ![]() 1:a Oktober bär det av från Landvetter för 398 kr men har ännu inte bokat hemresa, hm hm ![]() Då kan jag tyvärr inte träffa er andra på Kos på någon träff. Synd, för det hade varit kul. Vi kan dock ha kontakt ändå. Jag kommer i alla fall att träffa KosJan o fru Anne och kanske en annan Kos vän som inte är med på Kalimera. Vi träffades oxå på Kos för några år sedan. Det roligaste med det att de kände varandra innan mig ![]() ![]() Oh jag längtar jättemycket just nu. Lyssnar på Kos radio just nu och njuter. Jättebra musik!!!!!!! Ha en jättebra dag alla Kalimeror Sanna |
|
||||
|
||||
![]()
Om du är som oss och alltså inte kan hålla dig borta från ön någon längre tid, så lär vi ses någon gång. Men ibland är det ju Kalimeraträffar på hemmaplan också, så det kanske blir tillfälle ändå.
![]() Man längtar ju så himla mycket efter att komma ner och nu är det bara 1½ vecka kvar för oss. ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ja det har du så rätt i. Vi kanske ses hemma som sagt var eller på våran "favvo" ö. Jag önskar er en trevlig resa och att ni kan träffa 91an och andra Kalimeror. ![]() ![]() Sanna Senast redigerad av aris4 den 2008-08-12 klockan 11:08. Anledning: Felstavning |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar! Vi ska ha det sååååååå skönt!
![]() |
![]() |
|
|