![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Djurgården gick vi också större delen runt..Jo Sverige ÄR vackert.... Lissi -som antagligen fått nässelfeber
|
|
|
||||
|
||||
En bild från mitt smultronställe i sverige, kuokkolaforsen i Torne älv. (Skogen på höger sida på bilden är Finland) Åker hit ca vartannat år. Längtar dit. Irene Senast redigerad av IRSA den 2008-08-02 klockan 20:31. Anledning: Stavade som en kratta :) |
|
|
|||
|
|||
|
Vacker bild IRSA, men inte är det väl badtemperatur??
Lissi - som i alla fall vill ha 15 grader för att bada
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Senast redigerad av IRSA den 2008-08-03 klockan 01:13. Anledning: tillägg |
|
|
||||
|
||||
|
Mycket, mycket fina Sverigebilder delar ni med till oss. Vi bor i ett såå vackert land. Det tänker jag på varje gång man går ner för landning här. De gröna skogarna och alla sjöar vi har
. Så fint .Jag har också varit på en tur genom Sverige, så kort kommer ut om någon dag. Barbro
|
|
|
||||
|
||||
Ännu en bild från vårt fantastiska Sverige, Höga kusten bron, maffig att se på nära håll.Irene |
|
|
||||
|
||||
|
KJEMPEFINE bilder, Lissi, Marianne, Arne og IRSA
![]() Vi har også nylig vært i Sverige , nærmere bestemt i Stockholm forrige helg - et fantastisk ( nesten for) fint vær.Joda, Sverige e r vakkert, men jeg er såpass ubeskjeden og sier at norsk natur nok kan konkurrere med den svenske ![]() MEN, når det gjelder hovedstaden deres ![]() ![]() - da må jeg bare si at OSLO ikke stiller i samme "divisjon" engang ![]() STOCKHOLM ER HELT FANTASTISK ![]() Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Helt enig med dej Kari! Norge är världens vackraste land!
Själv såg jag norska fjälltoppar på långt håll igår - från vackra svenska fjäll! Bilder kommer! |
![]() |
|
|