Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-30, 21:22
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Varning för restaurang Enplo i Chania

Aha, ni hade sett priset på maten? Och sen kostade det lika mycket till? Det var det värsta jag har hört
Svara med citat
Gammal 2008-07-31, 09:29
Argyris Argyris är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2005

Hej,

jag kan ta kontakt med min advokat på Kreta och höra med henne vad man kan göra. Hon är en riktig pittbull och kan vara mycket obekväm.

Kan någon bara vara snäll och sumera lite om detta ärende och även skriva adress och namn på stället.

/Nico
Svara med citat
Gammal 2008-07-31, 10:12
larss avatar
lars lars är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Argyris Visa inlägg
Hej,

jag kan ta kontakt med min advokat på Kreta och höra med henne vad man kan göra. Hon är en riktig pittbull och kan vara mycket obekväm.

Kan någon bara vara snäll och sumera lite om detta ärende och även skriva adress och namn på stället.

/Nico
Adressen är En Plo (Εν Πλω) , Porto 20 Old Limani Chania.
tel 28210 72915.

lars
Kriti sti kardia mou
Svara med citat
Gammal 2008-08-01, 14:20
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Aha, ni hade sett priset på maten? Och sen kostade det lika mycket till? Det var det värsta jag har hört
Kan bara hålla med! Hoppas många läser detta och undviker stället!
Svara med citat
Gammal 2008-08-05, 21:11
dionysoss avatar
dionysos dionysos är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Vilken tur att vi undvek den restaurangen, käkade på restaurangen Ela mittemot. Annars är The well of the turk en favoritrestaurangen i Chania.
Svara med citat
Gammal 2008-08-10, 21:32
Neah Neah är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Hade läst om just denna restaurang här på Kalimera innan vi åkte ner i början på augusti men ändå var jag inte på min vakt när vi råkade gå rakt på stället och en mycket sliskig, påträngande inkastartyp fångade in oss. Det var när han snabbt slet fram en tummad och inplastad version av Aftonbladets reseguide och riktigt förväntade sig att vi skulle äta där som det gick upp för mig var vi hamnat.

Jag skrattade åt honom och sa att jag skulle inte tro att jag någonsin kommer äta där. Jag berättade mycket lugnt och pedagogiskt för inkastarmannen om det mycket dåliga rykte de har på reseforum i Norden och hur snabbt det går för fler människor att bli avrådda från att gå dit. Vi har så få kvällar på semestern och de är dyrbara för oss. Jag berättade att vi turister inte vill slösa bort dem på ett ställe med dålig service.

Han stirrade oförstående på mig och viftade lite med reseguiden... "But this Aftonbladet", sa han lite osäkert och stammande.
Jag sa att deras dåliga rykte överväger en enda tidnings åsikt och när jag ändå var i farten berättade jag för en annan svensk familj, som också blivit påhoppade och visade den fantastiska rescentionen, vad jag hört. Bara så de fick två versioner och var fria att välja lite mer rättvist...
De gick, liksom vi, inte in...

Tyckte restaurangen kunde få veta att den inte är den bästa i stan...

Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:38.