![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bilderna kom in,se och njut nu från den svenska sommaren.Premiär med den nya digitalkameran.En härlig avslutning efter en jobbig och varm arbetsdag.Doppet satt gott vill jag lova.Nya friska tag till semestern som får vänta till den 21 /8.
Birgitta 63 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen !
Tyckte ni om bilderna jag skickade? Synd bara att dem kunde ha hamnat på egen sida ,typ Stranden i Höllviken kanske!? Birgitta 63. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nästa gång behöver du bara komma ihåg att starta en ny tråd innan du lägger in bilderna, så blir det som du vill.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Kozko! Hur menar du ? Försöker du lägga in bilder?
Birgitta 63. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Där får jag tillbringa sommaren nästa semester.Det blir ingen resa till Kreta nästa år.Det är ju lite synd men ska ej klaga med en sån fin strand. Bara det blir strandväder hemma i år så fixar det sig. Birgitta 63 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken strand!
Jag gillar att flyga tilll olika platser med Google Earth, så om nu hör nåt som surrar över Höllviken är det jag som svirrar runt en bit upp! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ska känna efter riktigt när du surrar där uppe och tittar ner på vår strand. ![]() Har lyckan som bara kan gå ner på 10 min och sen bada och sola. Kvällsdopp/nattdopp i månsken är underbara en riktig härlig ljummen sommarkväll. Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken härlig strand ni har....man längtar riktigt till sommaren med såna fina bilder....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja det är så sant som du säger, försöker gå nere vid stranden även icke sommartid så ofta på mina lediga dagar. Höra havet brusa och vinden tar tag i håret och känna lugnet där nere är bara så behagligt. ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Stranden på vintern var ej sig lik i dag. Men här gick vi i dag och det var 4- och lite ispölar som havet hade spolat upp. Solen sken skönt och värmde gott när vi satt i badhytten och solade.
Sommaren ligger långt borta men tiden går fort och sen ligger vi där igen och solar. Längtar ni oxå nu till sommaren? ![]() Birgitta 63 |
![]() |
|
|