![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ser ut som det är lite tunt med direktförbindelser till Amorgos en onsdag, men det går att komma till Naxos på kvällen verkar det som. Ser ut som att det blir Naxos först en 3-4 dagar och sen ta "Skopan" över till Amorgos
![]() Sen låter Sifnos eller Milos via Paros som rätt trevliga mål, sen har man nog gjort av med två veckor. ![]() Åhh vad sugen jag börjar bli nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Trevlig resa ![]() bosse |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Snacka om hogsasong, det var fullt pa de 3-4 forsta stallena jag fragade pa men det ordnade sej som det alltid brukar ![]() Pa sondag blir det nog Amorgos, vilket kommer bli intressant i nordvinden som ligger pa nu, det blaser drygt 12-15 m/s ![]() /Jakob |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Är nyfiken på om det gick att ta sig till/från Sifnos eller Milos via Paros? Har en förhoppning om att kunna hinna med Sifnos och Amorgos i september men tyvärr så får jag inte fram någon färja när jag söker. Men jag har ju hört talas om att det ska gå en båt från Sifnos till Paros fast det verkar inte vara någon som sett den ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så det fanns tydligen nåt, men jag såg aldrig någon båt heller så jag ska inte säga säkert ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för hjälpen! Det är kanske säkrast att börja på Sifnos så får vi se om den "osynliga" båten existerar
![]() Hoppas du hade en trevlig och skön resa! |
![]() |
|
|