![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har betalat rubbet vid bokning flera gånger. Så är rutinen när man bokar sent. Hur många dagar innan avresa sent är/varit minns jag inte. De kanske har ändrat den gränsen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag kollade nu.
Utan att ha räknat exakt hamnar jag väl inom det här intervallet: För resa bokad 41– 54 dagar innan avresa ska hela beloppet vara Apollo tillhanda senast 40 dagar innan avresa - fast det KÄNNS inte som att det skulle vara så kort tid kvar ![]() Hutlöst dyrt var det också, 3788 för endast flyg med mat. Inte mycket att göra åt, |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kollade på Apollos hemsida..och där står det att arrangören inte får kräva slutbetalning av resans pris tidigare än 40 dagar före avresa,om inte annat särskilt överenskommits...
![]() theresa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Theresa!
Det blir 40 dagar om jag betalar på måndag... Borde säkert ha sett det från början men jag lider av bokningsrus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Edit: Skrev samtidigt men långsamt... |
|
|||
|
|||
![]()
Det tänkte inte jag heller på
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Hutlöst dyrt var det också, 3788 för endast flyg med mat. Inte mycket att göra åt,"
Men Inkan då!! Du kunde ju bockat av maten på flyget och smusslat med dig en ädelostfylld baguette ombord att mumsa på!!! Häpp!!! Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Skrymtare och fariséer osv
![]() ![]() Får jag inte mat på fyra timmar går jag under terroristlagstiftningen ![]() För övrigt inser jag i eftertankens blanka krekhet att jag pratade fullständigt i nattmössan i går. Jag ska inte betala förrän nästa måndag. Får skylla förvirringen på att jag bokade resa, hängde på två forum och jobbade samtidigt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish;138707]Skrymtare och fariséer osv
![]() eftertankens blanka krekhet ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av ciakoohler den 2008-07-16 klockan 11:32. |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte men jag brukar alltid säga så, tycker det är roligt
![]() |
![]() |
|
|