![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är så glad att min arbetsgivare är generös med mina udda semestertider. Åker oftast tidigt i juni och i september.
Den här gången åkte jag senare än vanligt, kom hem den 22 juni. Sista dagarna drabbades öarna dessutom av en värmebölja som kom rätt tidigt. Det var 30 grader hela nätterna och jag led, dygnet runt. På Lipsi tvingades jag sova med AC sista natten = stängda dörrar = inget havskluck att somna till ![]() Så länge jag kan välja skulle jag inte åka mitt i sommaren, helt klart. Det som passar mig bäst är 25 grader på dagen och på natten - men det går ju tyvärr inte ihop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Skrev så där mest för att jag vet att många inte har den möjligheten att välja som jag har ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eva, var är den norrländska sommaren?
Jag fryser mest och får ha balkongdörren stängd på natten. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bor ju i en stad så balkongdörren är alltid stängd på natten. Sen finns det ju mygg även här.
![]() Just nu är det 19 grader utanför dörren och det är riktigt skönt ute trots molnen. Kommer solen blir det ju dessutom betydligt varmare. Senare i veckan ska vi få ännu varmare så jag tror nog att vi kommer att bli nöjda. Personligen anpassar jag mig ganska mycket och accepterar vädret som det är. Finns inget annat att göra. Eva |
![]() |
|
|