![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde en uke på Hotel Kriti for noen år siden. Hotellet er et typisk byhotell, hvor det bodde mange business-reisende i tillegg til turistene. Hotellet var helt OK med bra rom, en brukbar frokost, og profesjonell og hjelpsom betjening.
Det mest positive var likevel beliggenheten, sentralt i forhold til det meste i Chania. De som som er mest interessert i sol og bad, vil nok synes det er langt til strand, det tar nok minst 20 - 25 min. å gå til Nea Chora-stranden, som er den nærmeste. Hotellet har et lite basseng med solstoler. Balkongene er minimale, og for oss var det det eneste negative å si om hotellet. Jeg ønsker dere en god tur til en spennende by! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Tack för era svar! Har läst lite på något engelskt forum att ljudnivån ibland kan upplevas som mycket störande. Stämmer detta? Annars är jag väl mest intresserad av hur det är allmänt ![]() Hur är den stranden som ligger närmst? Har läst att den är sådär, stämmer det? Vi är lite inne på att hyra en bil och köra till andra stränder, är detta att rekomendera? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Trevlig resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Okej, ja det blir väl kanske så att vi hyr bil ngn dag. Har sett lite i andra trådar att det verkar bäst att boka hyrbil hemifrån, men jag tror ändå att om vi ska hyra bil så bokar vi nog där nere. Hoppas det funkar bra också
![]() Tack för svaret! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har brukt Nea Chora-stranden mange ganger når vi har vært i Chania, og den er OK, men ikke av de beste. Jeg vil anbefale strendene 3 - 4 km utenfor byen, i området ved Aghii Apostoli. Flere nydelige små strender, faktisk ett av våre favorittområder på Kreta, og bussen er et godt alternativ til å leie bil. Den går fra sentrum til dette området flere ganger i timen, og er billig. Men selvfølgelig har man et helt annet utvalg av strender hvis man leier bil og får en større aksjonsradius. Få med dere de fantastiske strendene Falassarna i vest og Elafonissi i sør-vest på de dagene. Vi har aldri bestilt biler på forhånd, og har aldri hatt problemer med å få bil de dagene vi ønsket. |
![]() |
|
|