![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När vi åkte hem för två veckor sedan så var dom väldigt noga med vikten på väskorna
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mkt för tipset. Då skall jag boka övervikt innan jag reser den 17 aug för det blir billigare än o stå o lösa i euro. Nu har jag tagit reda på att min väska väger 4,5 kg o hur mkt jag kan packa o handla i den..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vegdes håndbagasjen også?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
De var väldigt noga med vikten på resväskan, vi var 5 personer i sällskapet och allas resväskevikt noterades men de tittade inte ens på handbagaget och för första gången i världshistorien så hade vi mindre vikt när vi åkte hem än när vi åkte ner!! (det kommer nog aldrig att hända igen) Vi blev också lite förvånade när de inte ville titta på biljetten vid hemresan, de var bara intresserade av våra pass MEN de var väldigt noga med passet. De tittade på passet och sedan på oss för att kolla att det stämde, de tyckte också att det var mycket lustigt att vi hade fler förnamn än ett. En i sällskapet har 4 förnamn och det skrattade de gott åt. Var ligger restaurang Yamas? Den hade varit kul att prova. Hälsningar från Sussi |
|
||||
|
||||
![]()
Handbagaset vägdes också
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den ligger nederst i October Street.
|
|
|||
|
|||
![]()
Yamas ligger på Octoberstreet 28 precis intill hotel Europa.
Michallies har jobbat på Restaurang Victoria där hotel City Center ligger där jobbade han i många år sen öppnade han Antquie o därefter Yamas. Det blir Yamas den 17 aug... Ifjor åt jag deras Steffado gud vad god den var o köttet var jätte mört o fint. Jag gillar inte så mycket lök så jag bad om mindre lök o mer kött o det fick jag oxå.. ![]() |
![]() |
|
|