![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilken fin utsikt du hade från din balkong! Hur många nätter stannade du?
![]() Välkommen hem! Ser fram emot ett resebrev om Lipsi. Ska försöka få iväg ett jag också! |
|
||||
|
||||
![]()
Verkar jättemysigt. Tänk den ön har jag kvar att besöka. Välkommen hem.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen tillbaka till Sverige. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
![]()
Hmm! Den där luffen bland Dodekaneserna har vi ju fortfarande kvar... Vi behöver tydligen inte hoppa över Lipsi då
![]() Eller har Arne bildbevis att komma med? ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen tillbaka Inkfish
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack ska ni ha
![]() 12 nätter stannade jag. Jag är ingen nomad har jag insett, jag är en bosättare ![]() Eva_L: jag tänkte faktiskt på dig. Du gillar god mat och du gillar att vandra. Några regelrätta vandringsleder och stigar tror jag inte finns - men jag gick hela tiden. Det var liksom så nära till allt att jag inte nändes hyra moppe. Till den mest avlägsna - och bästa - stranden var det 40 minuters promenad. Det är backigt så man får bra motion, även om det bara är längs vägar man går. Riitta: ja, nu när du har börjat åka båt hit och dit kanske vi blir närmare grannar ändå nånstans ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har faktiskt varit på Lipsi på en båtutflykt i början av 90-talet
![]() Kommer ihåg kyrkan och en fin strand ![]() Man vet ju inte vad som händer nu när man nästan har blivit en båtluffare ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det verkade komma en del dagsturer. Hade jag varit på en sån hade jag nog stannat på Lipsi, för den här gången sa det faktiskt klick redan från båten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
![]() |
|
|