Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-06-19, 17:26
garion75 garion75 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: restaurangtips

Håller med om att Mitsos var överreklamerad.
Hade kanske för höga förväntningar, men jag hitta ingen resturang under mina 2 veckor som var riktigt bra. En som vi gick tillbaka till ett antal ggr var iaf Kri Kri, den kan jag rekomendera.
Angående Hotel Theo så har jag inget negativt att säga, ni kommer nog bli nöjda. Har ni inte hört ordentligt med fågelkvitter på mornarna tidigare kommer ni nog få göra det nu.
Svara med citat
Gammal 2008-06-19, 19:06
MonkanSs avatar
MonkanS MonkanS är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2007

I Platanias finns en restaurang allra högst upp i gamla stan med en härlig utsikt ut över havet och väldigt bra mat. Faradi heter den. Vi var där förra sommaren och var helnöjda med den. Fortsätter man ännu lite högre upp så kommer man till "Old Church" och kyrkogården med världens vackraste utsikt. Så orkar man bara knata upp i gamla stan så är det mödan värt. Och det finns ju gott om "vattenhål" på vägen upp om man skulle bli lite törstig...

//Monica
Svara med citat
Gammal 2008-06-19, 19:47
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Vi har også besøkt Mitsos flere ganger sammen med barn, og hadde gode opplevelser der. Kveld nr. 2 ble vi møtt som gamle venner, med sterke beklagelser over at det ikke var ledig bord til oss (10 pers.). Vi ble plassert på stoler ute på plenen, og fikk hvert sitt glass med noe i mens vi ventet. Ved første mulighet ble et par flyttet til et annet bord i restauranten som ble ledig, og med litt om-møblering ellers ble vårt bord klargjort med liv og lyst. Og maten smakte! Dette er noen år siden, men familietavernaer har en tendens til å være nokså uforanderlige.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:03.