![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur går det mellan Sverige och Ryssland? | |||
Sverige vinner |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 75.00% |
Ryssland vinner |
4 | 16.67% |
Oavgjort |
2 | 8.33% |
Bryr mig inte |
0 | 0% |
Antal röster: 24. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tror att Sverige vinner med 2-1, men det kommer att bli väldigt spännande.
Ryssland gör första målet redan i 17:e minuten. Sedan sätter Elmander 1-1 i den 62:a minuten. Allbäck blir sedan inbytt i den 74:e minuten och han sätter avgörande 2-1 i den 82:a minuten ![]() ![]() ![]() -Tror för övrigt att Grekland slår Spanien med samma siffror: 2-1 Spanien är redan klara som grupp-etta, och Grekland ger allt i denna match. Charisteas och Gekas gör målen ! ![]() ![]() ![]() -Sedan blir det kvartsfinal för Sverige mot Holland. Det blir 1-1 efter full tid och förlängning. Allt kommer att avgöras på straffar. Mellberg blir förste straffskytt och sätter sin. ![]() Sverige vinner sedan på straffar och får sedan möta Spanien igen i Semifinalen. Där blir det revansch för Sverige. Vi vinner med 2-1. Mål av Zlatan och Ljungberg. ![]() ![]() ![]() -Sedan väntar en final mot Kroatien (som har slagit ut Portugal i semin). Henke gör här ett äkta hattrick ![]() ![]() ![]() Äntligen EM-Guld. Då tar jag med mig min Sverige-tröja ner till Grekland i juli. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tror faktiskt att Sverige får det svårt mot Ryssland, usch vad negativ jag är men jag tror att Ryssland vinner. Jag vill verkligen att Sverige ska vinna så jag får se dem spela mot Holland som jag tycker har varit EM:s bästa lag hittils. Trots min negativitet ska jag hejja så mycket jag kan på de svenska gossarna. Lycka till imorgon SVERIGE
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Klart att Sverige vinner, med eller utan Zlatan... Det blir 2-1 till Sverige
![]() /Ulrika |
![]() |
|
|