![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har du kollat med Sterling? Ser att de har biljetter den 27e Juni med hemresa den11e Juli för 3448kr. Hyr du rum på egen hand behöver du ju inte betala de nätter du reser iväg ngn annanstans, utan checkar ut när du drar och bokar rummet tills det att du återkommer. Tänk bara på att högsässongen närmar sig och att det blir svårare att få rum i Juli. Ska du till Kreta kan jag rekomendera "Olgas pension" i Rethymno (har hemsida, men bäst att ringa!) , jättebra pensionat, enkelt och billigt men samtidigt rent och fräscht med underbara ägare! Lycka till! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era svar. Lutar nog åt att jag har is i magen. Bara fyra timmar kvar tills resan ska vara betald.
Ska vara borta två veckor, men jobbar den 30 juni. Kan åka först den 2:e... Har skickat i väg förfrågan till Soula i Paleochora för att kolla läget. Tackar för boendeförslaget Olgas Pensionat. Passar utmärkt för jag vill gärna besöka Rethymno! Ska ni åka till Kreta i sommar och i så fall var? Annlotta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Hoppas du hitttar en bra resa! // Helén ![]() Senast redigerad av Hellen den 2008-06-16 klockan 19:41. |
|
|||
|
|||
![]()
Den 1 juli behöver jag för att pusta ut efter en lång helg och kanske tvätta det sista. Du vet, en dag att bara gotta sig åt att man ska iväg. Om jag nu kommer iväg...
Ha en trevlig sommar Annlotta |
![]() |
|
|