![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vem härmar vem???? ![]() ![]() Lissi - som gillar Norges bäst följt av Frankrike och England...Men Frankrike vinner!!..eller Grekland???? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske inte. Fast Charlotte mutad med spa-prudukter, och sen "storgräl" idag på Expressens löpsida.....
![]() ![]() Men du har rätt, vad vet vi egentligen.... |
|
|||
|
|||
![]()
..och vad bryr vi oss EGENTLIGEN ?..med tanke på hur det ser ut i världen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På TV tror (gissar)de att Ukraina även kommer att ha glittermick, men det vore väl lite väl uppenbar härmeri,eller?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker Charlotte Perellis framförande av låten är stelt, låten är dock ganska bra jämfört med de andra bidragen...vilka katastrof till bidrag!
Jag håller på Finland, förstås ![]() Outi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() By the way; Ukraina hinner ju låna Charlottes "dildomic" då det är 3 bidrag emellan, så slipper hon införskaffa en själv ![]() Trevlig schlager! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
jag tror att Ukraina, Armenien eller Grekland vinner
|
|
|||
|
|||
![]()
Haha, men kom igen, han är ju döläcker!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sen tycker jag att det inte är lika kul när alltid bidrag från "öst" vinner...(När senast vann ett bidrag från "väst"!? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Marco |
|
||||
|
||||
![]()
Synd för Grekland. De hade ju bästa låten helt klart. Själv hade jag lastat in en del på Grekland
![]() Jaja, det går fler tåg. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det kanske var bra att Grekland inte vann. Sist som de gjorde det, vann de ju fotbolls-EM också.
![]() ![]() nicka ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skönt att det är över
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men det finns ju fler kanaler att titta på, för dom som störs!!! Jag blir så trött, Själv gillar jag eurovisionsfestivalen.
Men det är som vanligt nu ska allt analyseras och kan tänka mig vad kvällstidningarna ska åbäka sig. Nej titta på nåt annat om ni inte vill se. Jag gillar inte sport men inte har jag nån negativ åsikt om sporten för det. Man kan ju gå in på Kalimera. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gör inte allting det inför en stor tävling fotbollen,hockeyn m m?
Det gick ju inte så bra, tror att Charlotte är "för gammal".Kanske skulle vi skickat Linda B med doorna Zlatan och Henke ![]() Hur som helst så tror jag både ledningen för Melodifestivalen,juryn och svenska folket (när de röstar fram vårt bidrag) måste tänka om lite om vi nu vill vinna denna tävling igen. Måste nog till ett ungt energiknippe med glimten i ögat och mycket hungrig på framgång!Vi får nog lämna de redan etablerade stjärnorna utanför denna tävling i framtiden,eller ![]() Senast redigerad av Agda den 2008-05-25 klockan 08:06. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|