![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Igår kväll bokade vi 3 nätter, vi åker lördag morgon den 7 juni och kommer tillbaka på tisdagen. Kändes säkrare att ringa och boka så man vet att det finns rum när man väl kommer. Eftersom jag verkligen vill dit så tyckte jag inte att 50 euro per natt var så farligt, har bott dyrare och mindre fint. De där villorna med egen pool såg ju häftigt ut, men kanske lite väl när man bara är 2, så det blev en lägenhet. Tyvärr finns inte så många bilder på nätet och i telefon sa damen att lägenheten inte ligger i huvudbyggnaden utan bakom på något sätt, ja, ja det blir nog bra till slut. Tack för tipset, glädjer mig för en liten semestertripp |
|
||||
|
||||
![]()
Harligt Monica, Ni kommer fa det toppen. Ta en tripp upp i byn oxa dar har du den godaste honungen som finns.
Camilla som aker om 8 dagar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi åkte runt lite och tittade i andra byar och tog dagen som den kom, total avkoppling. Vi kom lagom hem till matchen igår så för min del slutade den lilla semestertrippen bra, men gubben var ju sur så klart, jag säger bara....... Grattis Sverige ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att ni gillade Karadmyli och Lelas!
Drar nog förbi där igen vad det lider Lefteris |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=monica;133212]Vi hade det verkligen toppen, hade en lägenhet med etage och en terass stor som sjutton. Jag var uppe vid 6 tiden på morgonen och bara njöt av utsikten och kaffet. Har sällan bott så fint med en sån utsikt. Och jag är glad att jag lyssnade på ditt råd.
Härligt att Ni trivdes! ![]() Camilla 2 dagar kvar.... |
|
|||
|
|||
![]()
Kalamitsi beach hotel är min rekommendation.
|
![]() |
|
|