![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Nu har jag (äntligen) bestämt mig... och jag har valt bort Olympus SP-560. Det blir en Panasonic Lumix FZ-18. Nu väntar jag bara på att den ska levereras... Panasonicen är visserligen en femhundring dyrare men tack vare tipsen från er på forumet har jag förstått vad som är viktigt att titta efter på en sån här modell. Och jag har också köpt till ett snabbt minneskort, ett Secure Digital 4 GB SDHC (Sandisk Extreme III, kostar bara 285:- på inWarehouse). Hoppas det blir fotoväder till helgen! /Allan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Återkommer med lite bilder så småningom! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Allan |
|
||||
|
||||
![]()
Det får man absolut. Anledningen till att jag dröjt med svaret är att jag inte vet helt säkert än...
Kameran kostar 349$ och så har de ju sin Sales Tax, som jag tror är 8,25% för just New York. I så fall skulle det bli totalt 378$ ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...jag har köpt mina senaste kameror på Ebay uk, d.v.s England.Då slipper man att tulla, för när jag köpte min Canon Powershot S3 IS från USA, då fick jag slanta ca 600 SEK extra....
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu har jag lagt upp lite bilder till allmän beskådan för dem som är intresserade! Bilder /Sven - mitt i matchen, måste kvicka mig nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dock har jag redan bestämt mig; Det blev en Nikon D60! Har gott om tid på mig nu att lära in alla funktioner innan avresa!! ![]() |
![]() |
|
|