![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Vi reser redan den 21 maj, och hittar inga färjor från Rafina. Vad gör jag för fel?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har kollat på www.danae.gr/ferries och ser att det onsdagen 21 maj går en Blue Star Naxos kl 17.30 från Rafina och är framme kl 22.45 på Naxos.
Har man flyt och landar 15.30 och får ut sina väskor hyfsat snabbt och sen tar bussen till Rafina (hållplats framför Sofitel hotellet)så hinner man nog med denna båt....(Bussen tar 30-45 min beroende på vilken väg den tar) Har man tidsnöd kan man ju ta taxi.. Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-04-28 klockan 13:26. |
|
||||
|
||||
![]()
Är inte det färjan från Pireus? Vi kommer redan 10.40 till Aten,maj 21, det känns jobbigt att behöva vänta till 17.30, men kanske kommer det fler uppdateringar snart.
Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, den går från Piraeus. Om det inte finns några båtar från Rafina på den dagen man söker så visas automatiskt Piraeus istället. Kanske går det inte så många båtar från Rafina redan i maj?
Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Oj såg jag inte det??
![]() Nä det går nog inte så många båtar i maj och juni från Rafina vad det verkar.... Nu är det helt andra tider än när jag tittade för ett par veckor sen..då låg nog förra årets turer kvar... Vi får nog kanske problem själva att hitta båt till Tinos i tid.. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det räknar vi med att få göra så som det ser ut för vår del just nu. Men, men...ibland när man väl står där i hamnen så bara finns det plötsligt en båt som passar
![]() ![]() Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det är lite kul att inte ha bokat eller ha annat att passa! Lissi |
![]() |
|
|