![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
JA det blåser ofta och det är viktigt att följa flaggsignalerna!
De veckor jag varit , dels i Agia MArina, dels Platanias har det blåst mycket. En bekant ill mig drunknade för ca 15 år sen nedanför hotel Kato Stalos då han skulle rädda en som råkat illa ut i vågorna...dessvärre visade det sig efteråt att denne turist bara skämtat!! Men som sagt det finns strömmar! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har hört ganska många säga att det varit besvikna vid resa till Ag. Marina, för att de inte kunde bada, ibland på hela veckan, beroende på rödflagg. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och jag förstår inte heller varför dom ska bada när det är röd flagg! ![]() Väldigt många badar med sina små barn när det är röd flagg och vågorna går jättehöga! Idiotiskt!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dåligt skämt!
Men oroa dig inte, har haft både och. Vissa dagar är det kav lugnt och ibland mycket vågor, men så är det väl på många ställen, om man inte har en väldigt skyddad badvik! Var i Bali på Kreta och där ska det nog mycket till om det ska bli badvarning! Det är absolut bästa stället på Kreta tycker jag! Längtar dit men överger Kreta i år,snyft |
![]() |
|
|