![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Du/ni har gjort ett bra val
Palo är ett lugnt ställe förutom en den fulla skräniga engelsmän. Vad är värst, skränige svenska eller engelska ungdomar? Jag bryr mig inte så länge jag får sova ostört. Att säga till engelska ungdomar är lättare än svenska. De engelska respekterar att det finns människor som vill sova, de svenska skiter i det. HJoppas ni får en bra semester. Uffe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Är det något speciellt ställe i byn som dessa huserar? Jag bodde i utkanten av byn på Yannis place (framför Aris). Där var det hur lugnt som helst. Förutom då två greker som i dispyt ute på gatan, vilket följdes med stort intresse av samtliga gäster! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med alla som också haft enbart positiva upplevelser i Paleochora!
Vi har varit där många gånger och aldrig upplevt fulla och skräniga folk, varken engelsmän eller andra! Tycker ni om båtturer kan jag rekommendera en utflykt till Europas sydligaste ö: Gavdos (om ni vill ha det totala lugnet!). Båten går ca 3 gånger i veckan och tar ett par dryga timmar. Ni har gjort ett bra val och tidpunkten tycker jag också är bra. Riktigt trevlig resa! |
|
||||
|
||||
![]()
Det är JÄTTEbra där. Trevliga människor, avslappnad stämning,..... allt är bra! Beträffande påverkade människor, under alla de gånger vi varit där: mycket sällsynt, finns en (ev.fler som jag inte i så fall sett) gravt alkoholiserad Paleochorabo, några "övervintrande hippies" som inte gör något väsen av sig. Det mest dramatiska som vi varit med om var en kväll på huvudgatan när en (undantaget från övriga gamla hippies) person som då syntes mycket fick ett stort EP-anfall mitt bland serveringarna. Många skyndade dit för att hjälpa. Men, detta är en levande ort där det mesta som man behöver finns. Vi åker dit en vecka efter er i år. Trevlig resa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har du möjligen tel.nr. till Yannis Place?
Rättelse: Äsch, nu hittade jag det ju. Du skrev det i en annan tråd: +302823041801 är numret. Tack för det då! Senast redigerad av Marianne den 2008-06-15 klockan 22:47. |
![]() |
|
|