![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet att för många år sedan fanns det en kille på Kalymnos som åkte runt till dom olika stränderna och sålde nötter.
Har hört att han hade lite svårt för sig och därför fick han ha den här sysslan för sig själv. Det var hans sätt att tjäna pengar. Han kanske finns kvar ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Han/de finns kvar, för de är väl två stycken. En man i vit rock och så mannen som vandrar från Pothia till Platy Yialos varje dag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilken av dem är det som sag sig vare kompis med Olof Palme och Mats Willander. Han gick bl a alltid på stranden i Massouri och sålde pistagemandlar mm. Var alltid pratglad och intresserad av var vi kom ifrån.
//Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Jag menar nog samma som Chras. Han hade alltid orange sjkorta på sig och var glad och trevlig
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra Monica, ett jätteviktigt ämne varhelst i världen man bor.
![]() Att vara annorlunda och inte passa in i normen, kan jag tycka att folk ibland tycker om mig. En svenska som inte håller med om allt och alla här, redan där är man annorlunda. Att ha en egen uppfattning om saker och ting och göra saker på sitt eget sätt kan ibland uppfattas som avvikande. Men det gäller att stå på sig, för jag är jag och tänker inte göra om mina värderingar om livet för att passa in. Vissa saker får man bara lov att anpassa sig till, men sitt eget personliga tänkande och tyckande det tänker jag ha kvar. ![]() En annan Monica i Grekland |
![]() |
|
|