![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det finns hur mycket som helst att välja på. Förbokning kan vara bra i juli och augusti på Koufinissi. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag sklle åka längst bort först, för att sen arbeta mig hemåt (Athen) och om ni åker hem på förmiddagen skulle jag avsluta med sista natten i Athen. Naxos skulle jag inte missa sen har ni många öar till Athen. Syros och byn Kini är en annan ö jag inte sklle hoppa över om jag skulle vara där i tre veckor. Men det fina med Grekland är att det går inte att misslyckas skulle du vara missbelåten (vilket du nog inte blir) med en ö kan du nästan alltid åka vidare nästa dag.
Vi är på Naxos sista veckan i maj ![]() ![]() ![]() ![]() Jag är säker på att ni får en trevlig semester ![]() ![]() Hälsningar Glenn & Berit |
|
||||
|
||||
![]()
I Kykladerna har ni många härliga öar att välja mellan! Smartast är att avsluta på Naxos, om ni ändå ska dit, för därifrån har ni bättre båtförbindelser med Piraeus än vad ni har från t ex Koufonissi. Vi gjorde rutten Amorgos, Koufonissi och Naxos för ett par år sen. Vi var helnöjda!
Carina |
![]() |
|
|