![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De andra frågorna överlåter jag till de som åkt den vägen. Men kommer du till Skyros MÅSTE du kolla, och fotografera, Skyros-ponnys! Dvs de minihästar som är helt unika för den ön! ![]() Men kombinationen Kea och Sporaderna är lite märklig!? Tycker jag! Eller är det två olika alternativ? Man måste räkna med minst en dag för att ta sig från Kea till Sporaderna. Oavsett ö... Och då gäller det att ha koll på färjetider mm... Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Bussene til Lavrio går en gang i timen, fra 6:30 til 20:30, pluss en kl 22. Den gikk som sagt direkte, iallfall i 2006, og ut fra tabellen ser det ut som om den fortsatt gjør det.
For alle regionale busser til/fra flyplassen sjekk her (hvis man kan lese stedsnavn på gresk): http://www.ktelattikis.gr/ For annen transportinfo til/fra flyplassen sjekk flyplassens egne sider, velg fra menyen til venstre. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Admirala, Lissi och Peter; tack! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har åkt tåg andra hållet, alltså från Chalkida på Evia till flygplatsen utanför Aten, med tågbyte vid Larissa-stationen. Det tog nå´n stans mellan 2 och 3 timmar, men gick väldigt smidigt. Skönt att kunna vara kvar på samma hotell även sista natten
![]() ![]() |
![]() |
|
|