![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ägnat en liten del av helgen till att väga för och nackdelar för än det ena än det andra och slutligen det tredje alternativet
![]() Där ingår bl.a. faktorer som "att ta en natt på flygplatsen" Jo- Vi har gjort det förut, många gånger. Mc Donalds soffor är mycket mjukare än de grekiska sängarna, flygplatsgolvet bara något hårdare än en traditionell grekisk säng. ![]() Jag tittade även på inrikesflyg, men vad jag kan se så är det ingen skillnad i pris mellan morgon och kvällsflyg till de öar (Kykladerna) som vi vill till. Ju mer jag planerar och letar desto svårare blir det att bestämma vilket som blir bäst, i slutänden skiljer det tot. ca 4000 kr för 4personer på de olika alternativen, pengar som jag hellre äter/dricker/reser, än sover bort. ![]() Mitt stora I-landsproblem just nu är att jag inte vet om jag skall chansa på att det blir fler kvällsavgångar med båt i slutet av juni, men det borde det göra tycker jag. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-03-09 klockan 21:57. Anledning: Skrev flygplansgolv istf. flygplatsgolv (en viss skillnad) |
|
|