![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu finns det ingenting mer att fundera över, vårresan år 2009 (om den lilla guden/gudinnan som bestämmer över ryggarnas tillstånd är med mig) ska definitivt gå till Aten/ Peloponnesos. Tackar Lissi, Marianne, Merete i Nafplion, Monica i Aten och även Staffan Stolpe (om han nu der detta
![]() Ivi -dotter till en pensionerad konduktör ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla informativa svar ! Det känns bara allt för länge till oktober .....
Ytterligare en fundering: Är det någon som känner till ifall det finns något turistföretag som tar passagerare med båt genom Korintkanalen ? I så fall var utgår turen ifrån ? /Majsan |
|
|||
|
|||
![]()
Jada, det går turer gjennom kanalen, gå inn på nettstedet corinthcanal.com og deretter på Tourist Development - Day Cruises.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu vet jag förstås inte hur sent på hösten som turist-båten kör, men i maj när vi var där avgick den regelbundet! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit in på corinthcanal.com och deras day cruises, men de har bara inne turlista t o m 30 sept och vi kommer i mitten av oktober. Jag har mailat till dem och frågat, men inte fått något svar om när turerna går efter 1 oktober.
Är det någon som har hittat turlistan fr o m 1 oktober ?? Majsan |
![]() |
|
|