![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det skall bli spännande att se. Jag rekomenderar även Louis de Bernières två böcker Kapten Corellis Mandolin samt Fåglar utan vingar, den senare är kanske mer inriktat på Turkiet men är en i mitt tycke ganska stark skildring av vad krig och elände ställer till med......
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var ett mycket intressant program som gav en stark inblick i en viktig del av Greklands historia som aldrig får glömmas bort. Många i Grekland har ju själva upplevt detta då det faktiskt inte ligger så långt tillbaka i tiden.
Programmet går i repris onsd. 5 mars och torsd. 6 mars i Kunskapskanalen. Tyvärr sent båda gångerna, 00.30, men försök se det om ni har möjlighet. Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sista chansen i natt 00.30. Försök se/spela in det för det är mycket intressant. Samtidigt lite smärtsamt att se att Grekland har en så mörk nutida historia som t o m utspelar sig under min egen uppväxt.
Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade ställt min nya fina DVD-spelare på inspelning i sista natt men inte fasen kom det nånting på hd:n. Har gjort ett nytt försök i kväll sedan jag hittade instruktionsboken ute på nätet så då kanske det blir bättre.
Mvh Janérik |
![]() |
|
|