![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det händer att flygtiden ändras. Har man charterbiljett från man info om det, men har man flygstol måste man själv kolla det, de kan ju inte veta var de får tag i en. Jag har aldrig brytt mig om att kolla det och har inte heller drabbats, men naturligtvis tar jag en risk varje gång och har kanske bara haft tur.
Apollo har ingen transfer på Skiathos för dem som har flygstol, enligt ett svar som Janne nyligen gav i en annan tråd. Förståeligt eftersom de inte har några hotell i hamnområdet och det är ju vanligen dit man åker. Det är fast pris för taxi. Vi betalade 6€ för fyra personer hösten 2006 och om jag minns rätt 5€ för två pers. Ni behöver inte beställa, det står många bilar utanför flygplatsen när planen landat. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket Elisabet! Ja, man kanske vågar chansa. Vet i allafall att du har kommit hem, fast du inte har dubbelcheckat med Apollo!
![]() Vi kommer att bo på ett hotell som Apollo har med i sitt program. De som ska bo på det hotellet, som har bokat paket, måste väl få transfer till hotellet? Jag menar då skulle ju vi, i princip oxå kunna få transfer, för vi ska ju till samma hotell? Men med dit svar, lutar det mest att vi åker taxi. Känns ganska säkert nu. Jenny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men som sagt, taxi bli nog billigare (och säkert snabbare), även om ni behöver två bilar. (Vad gäller att kolla hemresan så råder jag er inte att inte att inte göra det, jag bara säger att jag inte brukar göra det. AndersK verkar mycket klok och ett telefonsamtal är ju inget större besvär.) |
![]() |
|
|