Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Folegandros

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-25, 21:20
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: stränder-inte sträder...:)

Visst var det ni som har ett litet barn med er. Då kan det vara svårt att gå till Agios Nikolaos stranden då den sista biten är naturstig. Jag har bara gått dit från Angali men det andra vägen kanske är lättare. Det är en mycket fin strand med en riktigt bra taverna. Jag tillhör de som gillar Folegandros men jag är inte ute efter äventyr eller många omväxlande upplevelser när jag reser till Grekland. När jag vill ha det så reser jag längre bort i världen. Amazonasresan jag gjorde för ett par år sedan drömmer jag om att få göra om någon gång i framtiden. Grekland är mer som att åka till sommarstugan. Avkoppling och ro. Folegandros passar mig men det är säkert många som inte alls delar min uppfattning. Det finns en del gamla trådar om ön som ni kan läsa på för att bilda er en egen uppfattning.

Eva
Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 10:51
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Visst var det ni som har ett litet barn med er. Då kan det vara svårt att gå till Agios Nikolaos stranden då den sista biten är naturstig.
Det är ju en lättgången stig och med barnet på ryggen inga problem för den som är normalt rörlig.
Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 11:22
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Det är ju en lättgången stig och med barnet på ryggen inga problem för den som är normalt rörlig.
Jag tyckte också att den var lättgången men jag mötte personer som vände om så det beror nog mycket på vem man är. Tänkte att jag helt tappat uppfattningen om svårighetsgrad eftersom jag är en ganska rörlig person och inte ens upplevde vandringarna vi gjorde i Amazonas som strapatsrika.
Eva
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:48.