![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min med! Han är verkligen så härlig!
Grattis också från mig till er alla som har placerat sig hittills! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla 6
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste vara fel på min dator,för nu blev det sådär igen där det skulle vara o
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var också min röstbild i kategorin "Bästa Bild" som kom upp på 6e platsen idag.
GRATTIS till alla som vunnit hittills och ett extra grattis till Elisabeth som tagit den vackra bilden i Parga! Riitta, om du trycker på kolon och ett o efter, så blir det till ![]() Du får hitta på ett annat sätt att skriva 6-orna (med bindestreck t ex). Eller 6'orna. |
|
||||
|
||||
![]()
Lite sent ute nu, men måste bara säga att bild nr 8 i kategorin vardag är helt underbar! Den röstade jag på!
![]() ![]() //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla sexorna
![]() Bilden från Parga var på pallplats hos oss, väldigt fint komponerat! Mina "ettor" har inte dykt upp ännu ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Gratulerer med 6. plassene, f i n e bilder
![]() Venter fortsatt på å få se de jeg stemte på, men flere av de jeg hadde blant "Top 3" er kommet ![]() Dessverre glemte jeg å stemme på "Beste Bilde" - for lang frist var nok årsaken til det + at det var vanskelig å bestemme seg i denne kategorien. - skulle g j e r n e hatt en oppdatert E-guide, skal til Amorgos i mai, - men d e n må jeg nok k j ø p e ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina femmor också förstås
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis alla fyror!!
![]() ![]() Äntligen kom en bild jag lagt min röst på, den glada flickan i Platanias, en riktig glädjebild ![]() Nu är det verkligen OOOOOLIDLIGT spännande ![]() ![]() Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-02-12 klockan 09:39. Anledning: Smiley som dyker upp på fel ställe! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla fyrorna
![]() ![]() ![]() Svårt och gissa, när det var så många fina bilder ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara konstatera att jag måste haft bråttom när jag röstade... dagens 4a i vardag kommer jag inte inte ens i håg MEN vilken härlig bild!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Dagens glädjesbild var också min favorit.
Man ser riktigt vilken frihet flickan känner när hon närmast flyger där i vattenbrynet - äkta glädje. ![]() Grattis Lotta och alla andra vinnare! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Även "glädje"-bilden var på pallplats hos oss, underbar bild! Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Och tack Lissi och Marianne, för din fina beskrivning av min dotter. Det var verkligen glädje hon kände. För hon hade längtat länge.
Själv hade jag lagt min röst på femman. Barnen på båten. En härlig bild. Wow, fjärde plats! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis till fjärdeplatsen Lotta! Verkligen välförtjänt!
![]() ![]() /Robban i Malmö (mycket stolt 5:a ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här har det gått undan av bara farten under min frånvaro och några av mina favoriter har också placerat sig, bl a den glade och stolte filodegsbagaren och den fina Pargabilden.
Stort grattis till alla som placerat sig ![]() Ännu har ingen av de bilder jag röstade på visat sig och givetvis hålls tummarna hårt inför de 3 topplaceringarna ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla treorna
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS alla tvåor!
![]() "Vardagssbilden" fick min röst......ÅH om dessa händer kunde berätta! Vilken roman det kunde blivit.... Nu blir det riktigt spännande resten av dagarna....Jag har ännu inte sett den bild jag röstade på i "Bästa bild " så jag hoppas! Lissi |
![]() |
|
|