![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Senast jag såg min idol var den 26 april 1988 ![]() Men jag såg hans son framföra hans musik i höstas ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den konserten såg jag också, om det var på Hovet, annars var det en annat datum. Bra var det i alla fall.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eagles gör en extrakonsert i Stockholm står det i DN i dag.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Soundcheck : Dragonmaster Heavy Duty Judy Packard Goose Any Kind Of Pain Trouble Every Day Penguin In Bondage Hot Plate Heaven Cosmik Debris Inca Roads Advance Romance Bobby Brown Keep It Greasy Torture/Burt/Torture Big Swifty (w/T'Mershi Duween) Joe's Garage Why Does It Hurt When I Pee E1 : Peaches En Regalia Stairway To Heaven E2 : Whipping Post I Am The Walrus Sofa Guest appearance by Mats Oberg and Morgan Agren during Big Swifty (including T'Mershi Duween). Guest appearances by Dweezil during Whipping Post and I Am The Walrus. Secret word : Dragonmaster Vet att detta är lite utanför det ursprungliga ämnet, men när det är för en så god sak måste det väl ändå vara ursäktat ![]() Kan ju vara kul att veta låtlistan så kan du sätta ihop en egen kompilation av låtarna så du får ihop ![]() ![]() ![]() Sven |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Visst är det ursäktat, det är alldeles för lite musiksnack här i Kafé Kalimera ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har oxo tickets till Globen!!! Yippppiiiiiiii! Jädrar va kul det ska bli! Hade visserligen bokat en resa till Krakow med kamratklubben på jobbet, men jag hoppar av den resan! Hoppas bara att någon annan på jobbet vill överta min plats! Annars blir det minsann en dyr resa till Globen!
MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Låtlistan DÄRIFRÅN: Soundcheck: The Man From Utopia Meets Mary Lou No No Cherry Show: Chunga's Revenge Montana Easy Meat You Are What You Is Mudd Club The Meek Shall Inherit Nothing Dumb All Over Heavenly Bank Account Drowning Witch Envelopes Flakes We're Turning Again Alien Orifice Disco Boy Teenage Wind Truck Driver Divorce The Blue Light Tell Me You Love Me Strictly Genteel Approximate Cosmik Debris Whipping Post Bobby Brown No No Cherry Hittar ingen inspelning dock... ![]() Men det är ju en riktigt bra sättning av både material och musiker: Steve Vai Ray White Scott Thunes Chad Wackerman Ed Mann Tommy Mars Bobby Martin Sven ![]() |
![]() |
|
|