![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken tur att Du fick MITT motionsprogram, för det fick Du väl
![]() Hade Propilion stängt? Kommer jag ihåg rätt? Lissi - snart DAX ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() För min egen del så brukar jag faktiskt komma hem ett par kilo lättare efter Greklandsresan. Och då har jag sannerligen inte snålat med godsakerna, mumsiga bakverk och härliga glassportioner har slinkit ner i stort sett dagligen under två veckor. Undrar om det skulle hålla i sig i fall jag skulle flytta till Grekland för gott ![]() ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Joda, Propilion er stengt, dette er en historie jeg skrev for lenge siden. Den jeg vant en premie for, vet du. Citat:
![]() Og er det mulig aa tenke seg en bedre slankekur enn aa flytte til Hellas???? |
|
|||
|
|||
![]()
Jo, jag minns att Du berättat när jag tänker efter...Propilion var ett SÅ mysigt ställe!!
Och att Du använder mitt motionsprogram eller ett lika bra trodde jag nästan för Du ÄR slank!! ![]() Nu ses vi snart!!!!! Kram Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
He he he
![]() ![]() ![]() Lät ju toppen de där!!! Hihi Själv har ja oftast gått upp något på en utlandsemester (forutom två, men de va ett annat land o andra forutsättningar). Men man ska väl njuta av de goda i livet eller?? E de semester e de...sen e de ju bra att gå o simma under resans gång...så man inte går upp hur mycket som helst. Ja äter oftast tre varma måltider pr dag, aldrig BARA salld (blir ej mett). Vin o öl...ja tur ja inte har semester FÖR ofta hihi Men de va jätte bra skrivet, ja skrattade en hel del om ja säger så...kanske ja ska säga att ja "kände igen mej" hehe. |
|
|||
|
|||
![]()
Fast för mig är det tvärtom, jag går alltid ner i vikt när jag besöker Sverige.
Jag rör mig mera där, far runt på stan, besöker vänner och släktingar och går väldigt mycket. Dricker inte så mycket vin och öl som jag gör i Grekland. Däremot äter jag sundare i Grekland. Jaja, allt är relativt Monica |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|