Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Admiralas hörna

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-07, 11:13
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Noen kilo for mye

Vilken tur att Du fick MITT motionsprogram, för det fick Du väl Hur har det gått? Promenerar ni fortfarande??
Hade Propilion stängt? Kommer jag ihåg rätt?

Lissi - snart DAX
Gammal 2008-02-07, 16:26
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Så kan det gå... Härligt skrivet, Admirala!

För min egen del så brukar jag faktiskt komma hem ett par kilo lättare efter Greklandsresan. Och då har jag sannerligen inte snålat med godsakerna, mumsiga bakverk och härliga glassportioner har slinkit ner i stort sett dagligen under två veckor. Undrar om det skulle hålla i sig i fall jag skulle flytta till Grekland för gott Vilka erfarenheter har du om detta, Admirala?

Ivi
Gammal 2008-02-08, 11:53
Admirala Admirala är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Vilken tur att Du fick MITT motionsprogram, för det fick Du väl Hur har det gått? Promenerar ni fortfarande??
Hade Propilion stängt? Kommer jag ihåg rätt?
Lissi - snart DAX
Bruker ditt mosjonsprogram daglig, Lissi
Joda, Propilion er stengt, dette er en historie jeg skrev for lenge siden. Den jeg vant en premie for, vet du.

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi Visa inlägg
Så kan det gå... Härligt skrivet, Admirala!
För min egen del så brukar jag faktiskt komma hem ett par kilo lättare efter Greklandsresan. Och då har jag sannerligen inte snålat med godsakerna, mumsiga bakverk och härliga glassportioner har slinkit ner i stort sett dagligen under två veckor. Undrar om det skulle hålla i sig i fall jag skulle flytta till Grekland för gott Vilka erfarenheter har du om detta, Admirala?
Ivi
Jeg hadde ikke bodd lenge i Hellas foer jeg tok av noen kilo Helt sant! Jeg gaar mye mer, og spiser generelt sunnere, mye mer salater og saant.
Og er det mulig aa tenke seg en bedre slankekur enn aa flytte til Hellas????
Gammal 2008-02-08, 13:07
Lissi Lissi är inte uppkopplad

Jo, jag minns att Du berättat när jag tänker efter...Propilion var ett SÅ mysigt ställe!!
Och att Du använder mitt motionsprogram eller ett lika bra trodde jag nästan för Du ÄR slank!!

Nu ses vi snart!!!!!
Kram
Lissi
Gammal 2008-02-08, 19:17
tonetamara tonetamara är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

He he he
Lät ju toppen de där!!! Hihi
Själv har ja oftast gått upp något på en utlandsemester (forutom två, men de va ett annat land o andra forutsättningar).
Men man ska väl njuta av de goda i livet eller?? E de semester e de...sen e de ju bra att gå o simma under resans gång...så man inte går upp hur mycket som helst. Ja äter oftast tre varma måltider pr dag, aldrig BARA salld (blir ej mett). Vin o öl...ja tur ja inte har semester FÖR ofta hihi

Men de va jätte bra skrivet, ja skrattade en hel del om ja säger så...kanske ja ska säga att ja "kände igen mej" hehe.
Gammal 2008-02-08, 19:30
monica monica är inte uppkopplad

Fast för mig är det tvärtom, jag går alltid ner i vikt när jag besöker Sverige.
Jag rör mig mera där, far runt på stan, besöker vänner och släktingar och går väldigt mycket. Dricker inte så mycket vin och öl som jag gör i Grekland. Däremot äter jag sundare i Grekland.

Jaja, allt är relativt

Monica
Gammal 2008-02-08, 19:35
tonetamara tonetamara är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Inte tvärs emot, Ja går alltid upp något på en utlandsemester. Pga att man lyxar till alla måltider o de e mer öl o vin. Så säger du med, så de e inte tvärs om. Men bor du i grekland o åker på semester i sverige? Då blir de annat förstås?

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:37.