![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Du får försöka manipulera din familj så att dom TROR att det är dom som bestämmer!
![]() Gunilla (75 dagar kvar) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill också till Kreta, är sjuk av längtan. Mitt problem är att vi ska renovera vårt kök och att pengarna inte räcker till både det och resa. Suttit och kollat på resor i alla fall, för man vet ju aldrig, det kanske kommer oväntade pengar och då bokar jag snabbt en resa
![]() /Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
Skjønner godt at du lengter tilbake dit.. Var akkurat inne på webcamera på nettsiden til Mitsos og det er noen fantastisk flotte morgenbilder fra stranden..
|
|
|||
|
|||
![]()
KRETA---bara etthundraelva dagar kvar innan planet lyfter
![]() aake |
|
||||
|
||||
![]()
HEJ! Var på Kreta åker ni till ?
Har själv 170 dagar kvar. Åh va jag längtar tillbaka till Kato Stalos. Birgitta 63 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Skulle egentligen inte åkt i fjol, men med den bedrövliga sommaren fick jag ju till en ursäkt för att få åka :-) I år ska vi då byta panel på huset, så där går väl både vad pengar och tid som eventuellt fanns över. Men...känner jag mig själv rätt håller jag dörren öppen för en sista-minuten-bokning framåt slutet av september/början av oktober. Ibland ångrar jag nästan att jag överhuvudtaget åkte dit från början, då hade jag ju sluppit saknaden... //Henric |
|
||||
|
||||
![]()
Vem vill inte till Kreta!? Jag längtar också jättemycket...
Vi har inga planer heller på att åka till Grekland i år. Renovering hemma, en 4-dagars tripp till Prag ligger på schemat. Inte illa men det "river och sliter" i grektarmen! TACK FÖR ETT TREVLIGT RESEBREV ![]() Stinab ![]() |
![]() |
|
|