Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-01-16, 17:17
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: Naxos med flickvännen

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Var har du Siri hittat billigare biljetter till Santorini vid den här tidpunkten?
Om du menar billigare än 2000 - 2500 så hittade jag de biljetterna förra sommaren, avresedatum i slutet på juni. Vi kunde tyvärr inte åka då och allt var inte bestämt än. Men jag tror priserna bara låg kvar någon dag och de hade ett fåtal biljetter till det priset. 4 st. tror jag det var. Gick naturligtvis åt direkt. 500 nånting kostade de, enkel väg. Sen vet jag inte vad hemresan kostade, men om man är klurig så kanske man kan fixa ihop något. Så menade jag. Men du har rätt. Det är ovanligt med så låga priser. Och att priserna är på väg upp märks tydligt. Airtours (tjatig va? ) hade t o r. Santorini 2700:- fast pris. I April förra året gick de ner till 2400 t o r. på juni-resorna. Vi bokade för 2700 och ink. skatter m.m. gick det på 3049/biljett - exakt. I år är även resorna hos dem lite dyrare. 200:- i jubileumsrabbat har de iaf. Just nu. MEN är det något jag hatar så är det att leta flyg... sååå tråkigt. Priser upp och priser ner. När är det dags att boka egentligen.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:57.