Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-01-14, 11:24
Ingegerd_Lasses avatar
Ingegerd_Lasse Ingegerd_Lasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Studio Panos

Hej! Skriv till Rena, hon finns på Pension Sofi, du kan hitta adressen på Kalimera. Hon har bra koll på båda hotellen, är bra på engelska och jättepositiv.
MVH Ingegerd
Svara med citat
Gammal 2008-01-14, 16:23
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Jag bodde där i Sept -06 och tycker det var ett trevligt ställe. Rent och fräscht och tämligen renoverat. Det är möjligt att de har fyra studios men sedan finns det flera andra rum. Någon Taverna finns inte i direkt anslutning till hotellet, men det är möjligt Panos har någon Taverna i närheten som han gör reklam för. Annars finns det gott om ställen att äta på på vägen upp från hotellet mot torget. Bl a en riktigt bra Itaiensk restaurang en bit upp på högersidan. Det är nära till stranden och det finns en stor välsorterad supermarket precis på hörnan vid hotellet.

Enda nackdelen jag kan se är att det rummet vi hade inte hade någon vidare utsikt. vi hade balkong in mot en gård. Men man är ju inte på rummet så mycket...

Jag hade inte tvekat att bo där igen.

Peter
Svara med citat
Gammal 2008-01-14, 19:26
schmidt48s avatar
schmidt48 schmidt48 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Vi har bott på studio panos, det måste finnas många rum där, vi bodde i markplan och där fanns det tre lägenhetr, sen är det ju flera våningar. Det finns ingen taverna. Däremot supermarket mitt emot, och till stranden ett stenkast, vi tyckte det var toppen och bor säkert där fler gånger när vi bor i stan.
Svara med citat
Gammal 2008-01-14, 19:47
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Tack för åsikter och information. Vi har ju varit på Naxos flera gånger tidigare så vi vet ganska bra hur det ser ut i stan, däremot har vi aldrig tidigare åkt så många på en gång så det blir en ny upplevelse. Vi kommer några dagar innan de övriga kommer vilket borde göra det enklare att lösa boendet på plats och i början på juni så finns det ingen risk för att inte alla får plats men det kanske blir så att vi bor nära varandra men inte på samma hotell.
Lite underligt tycker jag att Panos vill göra sken av att de har en taverna i samma byggnad som hotellet. Jag får väl se vad planeringen börjar visa och hur många vi blir i slutändan, nu är det åtminstone klart med tre familjer men kan bli någon till ännu.

Mvh Janérik
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:46.