![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hei hei. Hvis dere er på jakt etter party,må jeg nok skuffe dere med at på Naxos finner dere det ikke. Jeg er på naxos 3 ganger i året og ser ingen partyfaktor.Dette er ingen partyøy.
Sats på Ios eller Zakynthos. Zakynthos har endel engelsk menn både i Argassi og Laganas der dere bør dra. Kos er en annen øy dere kan tenke på. Ha en fin tur. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så jättemycket för hjälpen!
Eftersom alla verkar vara överens om att det är ganska lugnt överallt så slopar vi nog Naxos-idéen, och satsar på Ios eller Zakyntos...eller liknande. Så länge jag slipper säga "Kos" till min mamma så är det okej... ![]() Jag hoppas i alla fall att vi ska hitta något att göra på någon av dessa öar...och att vi kan leta upp några killar i vår ålder... ![]() Än en gång, tack! Och har ni några fler tips eller råd så tar jag gärna emot dem! |
|
||||
|
||||
![]()
Kos er ikke så ille på den tiden..., og har blitt bedere enn det var når det gjelder ungdommer og fyll..., men strendene ved/i byen er ikke noe videre etter min smak. Jeg ville ha valgt Ios
![]() Ia |
|
||||
|
||||
![]()
En fördel med Ios är ju närheten till Naxos, om man bara vill kolla dit någon dag el två
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den tiden är det nog bäst drag på Zakynthos.
Varför inte kombinera Naxos och Ios. En dos av Naxos är aldrig fel, dessutom är det väldigt lätt att hitta boende den tiden. Naxos är ju vad man gör det till. Vill man partaja lite, så visst går det för sig, men på Ios kommer du knappast undan. Här är det verkligen fest !!! ![]() ![]() |
![]() |
|
|