![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Visst kändes det, var uppe tidigt o kollade på tv ,när det kom,oj,oj,först trodde jag att blev hemsk åskväder,mn sen började hela huset svaja o skaka.Jätte obehagligt,man vet ju inte vad man ska göra.
Nu visas det i nyheterna att centrumet var i Leonidio,ca 20 mil noröst från oss här på Peloponnesos!!!! Nu väntar man bara på efterskvalv ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, det låter ju riktigt ruskigt. Då ska jag inte svära över de 30 cm snö som fallit på min uppfart i natt...
|
|
||||
|
||||
![]()
Och om två dagar är det två år sedan det stora skalvet utanför Chania inträffade! Hoppas ingen är skadad!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vaknade av att det var PANIK bland djuren. Trodde också först att det var åska när det dånade.
|
|
||||
|
||||
![]()
Enligt nyheterna ska det inte vara några skadade,och här runtomkring har inget skadats
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det var ett skakigt uppvaknande i morse. Huset skakade kraftigt och lampor gungade. Jag studsade ur sängen och väntade vid ett säkert ställe i lägenheten tills det kändes lugnt igen. Konstigt nog ramlade inga saker i golvet. Hoppas att det inte blir efterskalv.
Hej från Aten ![]() |
![]() |
|
|