![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag varit en väldigt snäll
![]() ![]() ![]() # - Quantity Code TITLE Price Total ------------------------------------------------------------------------------------- [ 1] - 1 x 5099951292027 AFIEROMA STO MANO LOÚZO - CD+ 23,75 Euro 23,75 Euro [ 2] - 1 x 5202846890028 TA TRAGOUDIA TOU STRATOU - 2 20,90 Euro 20,90 Euro [ 3] - 1 x 094635152524 MESOGIOS - CD + Bonus DVD 23,66 Euro 23,66 Euro ------------------------------------------------------------------------------------- Subtotal: 68,31 Euro ---------------------------------------- Shipping Cost: 8,60 Euro ---------------------------------------- Total Order Cost: 76,91 Euro ---------------------------------------- Så får jag väl ta besväret med att få hem ytterligare några CD då... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och Kari. Om du är riktigt snäll så kanske jag kan tänka mig att bränna en kopia på CD:n och skicka till dig... ![]() Och det är klart jag berättar vad jag tycker när sakerna väl kommit. Hoppas både Katter och grannar klarar av när jag drar igång mina 900 Watt... ![]() Mitt senaste DVD-fynd är annars Jethro Tull live från Montreux Jazz-festival från 2003. Ian Andersson och Martin, gitarristen, ger järnet. Det är bara de två kvar från de ursprungliga. Men vilket drag... Living in the Past, Aqualung, Budapest m fl... Jag trodde aldrig att jag skulle fastna i det här med musik-DVD:er. Bl a för jag sett en del på MTV med dessa 5 sekunderklipp som bara gör att man blir trött i ögonen... Men att se hela koncerter är en helt annan sak! Jag har blivit så enormt imponerad av de flesta musikerna jag sett. Och nu ska det bli mycket spännade att se om jag blir lika imponerad av de Grekiska musikerna också... Fast jag har en svag misstanke om att jag kommer att bli det... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Helt rätt!
Mycket bra val, Peter! Ge dig nu god tid och se hela DVD'erna gärna ett par gånger innan recensionen - själv tycker jag ofta de blir bättre och bättre för var gång man ser dem. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men, o m du ikke er interessert i original Cd'n, kan jeg kjøpe den og sende deg en euroseddel ( begrenset størrelse ![]() ![]() |
![]() |
|
|