Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Musik

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-12-01, 03:55
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Grekisk musik-DVD

Eftersom jag varit en väldigt snäll och skötsam pojke i år så blev det så här:

# - Quantity Code TITLE Price Total
-------------------------------------------------------------------------------------
[ 1] - 1 x 5099951292027 AFIEROMA STO MANO LOÚZO - CD+ 23,75 Euro 23,75 Euro
[ 2] - 1 x 5202846890028 TA TRAGOUDIA TOU STRATOU - 2 20,90 Euro 20,90 Euro
[ 3] - 1 x 094635152524 MESOGIOS - CD + Bonus DVD 23,66 Euro 23,66 Euro
-------------------------------------------------------------------------------------
Subtotal: 68,31 Euro
----------------------------------------
Shipping Cost: 8,60 Euro
Total Order Cost: 76,91 Euro

Så får jag väl ta besväret med att få hem ytterligare några CD då... En lätt börda att bära... Men nu får det vara slut på ego-presenter en tid. Fast jag fyller ju år frammåt sommaren...

Och Kari. Om du är riktigt snäll så kanske jag kan tänka mig att bränna en kopia på CD:n och skicka till dig...

Och det är klart jag berättar vad jag tycker när sakerna väl kommit. Hoppas både Katter och grannar klarar av när jag drar igång mina 900 Watt... Grekisk musik ska höras HÖGT!!!

Mitt senaste DVD-fynd är annars Jethro Tull live från Montreux Jazz-festival från 2003. Ian Andersson och Martin, gitarristen, ger järnet. Det är bara de två kvar från de ursprungliga. Men vilket drag... Living in the Past, Aqualung, Budapest m fl...

Jag trodde aldrig att jag skulle fastna i det här med musik-DVD:er. Bl a för jag sett en del på MTV med dessa 5 sekunderklipp som bara gör att man blir trött i ögonen... Men att se hela koncerter är en helt annan sak! Jag har blivit så enormt imponerad av de flesta musikerna jag sett.

Och nu ska det bli mycket spännade att se om jag blir lika imponerad av de Grekiska musikerna också... Fast jag har en svag misstanke om att jag kommer att bli det...

Peter
Svara med citat
Gammal 2007-12-01, 13:27
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Grekisk musik ska höras HÖGT!!!
Helt rätt!

Mycket bra val, Peter! Ge dig nu god tid och se hela DVD'erna gärna ett par gånger innan recensionen - själv tycker jag ofta de blir bättre och bättre för var gång man ser dem.
Svara med citat
Gammal 2007-12-01, 20:37
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Och Kari. Om du är riktigt snäll så kanske jag kan tänka mig att bränna en kopia på CD:n och skicka till dig...
Peter
Det er snillt, Peter, men brenne en trenger du ikke gjøre
Men, o m du ikke er interessert i original Cd'n, kan jeg kjøpe den og sende deg en euroseddel ( begrenset størrelse )

Kari
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:51.