![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På Amorgos i september hade jag likadan kamera som hans. Inte sällan såg vi dessutom samma motiv och langade upp kamerorna samtidigt. Och sen ser jag resultatet på bloggen och jämför med mina egna bilder från samma tillfälle... ![]() Större bildstorlek vore kanon! Det finns bilder som jag ratat under åren för att de inte gör sig i litet format. Men jag gissar att det är en kapacitetsfråga, fototävlingen är enormt utrymmeskrävande redan i det format bilderna haft hittills. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Når det gjelder størrelsen på bildene "spør jeg som jeg har vett til" ![]() selv om jeg jo forstår at det har med kapasitet å gjøre ![]() Hvordan er det om man presenterer bildene mindre, men klikkbare til stor størrelse? - krever det like mye plass? Siden det bruker å være så mange bidrag i hver kategori, kunne det kanskje være et alternativ å legge ut e n kategori av gangen ![]() Neste kategori kunne legges ut når resultatet av avstemmingen på første kategori var klar, da ligger jo kun "10 på Topp" ute i den kategorien. Jeg ser også en annen fordel om det blir slik. Det ville bli (litt) lettere å velge ut hvilket bilde man vil stemme/røsta på, når man kan konsentrere seg om e n kategori av gangen. ![]() Senast redigerad av kari den 2007-11-10 klockan 14:23. Anledning: La til et svensk ord |
![]() |
|
|