![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
SAS är de enda som flyger direkt Athen - Kph under vintern, men det finns andra möjligheter med mellanlandning som du sett ovan. Ett annat alternativ är att flyga Athen - Kph och sedan ta buss eller tåg upp till Göteborg. Under vintern är sträckan ATH - GOT inte speciellt vanlig att flyga. Därför är det dyrt! Så det kan vara billigare att ta "omvägen" om Kph. Det tar lite längre tid men kan bli betydligt billigare. Och det är enkelt att ta sig från Kastrup till Gbg. ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
När det gäller den internationella flygplatsen i Bryssel, då kan följande konstateras efter vårt besök därstädes i höstas, på vår väg från Athen till Stockholm/Bromma; Flygplatsen är nybyggd, och därtill enormt stor. Matserveringar och barer går det tretton på dussinet av liksom diverse butiker.
Arne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men det är gott att veta om jag skulle få för mig att utnyttja någon av Brussels Airlines 100 Kr-biljetter dit från Kph för att hälsa på mina goda vänner i Bryssel och Gent. ![]() ![]() Det är bra gött att bo nära Kastrup... ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för era tips! Har vidarebefodrat lite länkar till Grekland, men personen i fråga verkade redan ha koll på läget
![]() ![]() Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det skall bli trevligt och träffa "personen" igen
![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|