![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag åkte inte i år men 2006 och om minnet inte sviker mig helt var det lördag som var avrese och hemresedag. Jag hade två enkelbiljetter med Apollo som kostade drygt 800 kr/st med mat på planet och inga försäkringar.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit på Samos med omnejd två gånger i år, fyra veckor i juni och två veckor i oktober.
I juni åkte jag tur och retur Aten med Sterling och sedan inrikes med Aegean Airlines till en kostnad på ca 2 200 kronor. I oktber flög jag dit med Ving och hem med Aegea Arlines till Aten för att vidare ta mig till Göteborg med Sterling. Detta också till en kostnad på ca 2 200 kronor. Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Åkte med Fritidsresor i juni och de flög på lördag,då var det kaos inne i hallen.Åkte hem från höstluffen i september med Apollo,även det lördag,då var det helt öde vid incheckningen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi åkte hem från Samos 6/7 2007, det var en fredag och flyget var tänkt att gå 12.45, jag tror det gjorde det ganska precis också men minns inte. Vi flög med Apollo.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
När jag tänker efter kan det eventuellt ha varit fredag som var resdag med Apollo även 2006.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ved, at de svenska jeg mødte i år, rejste på en lørdag
|
|
||||
|
||||
![]()
När vi i våras reste till öarna då gick färden till Samos via Apollos envägs
flygstolar. Det var en lördag med Novairs "Fakiren" dvs flyget som avgår 06.00 från Arlanda........ Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så länge alla.
Börjar få en bild av vilka som flyger Samos och när. Tar gärna emot mer i denna fråga! Tack Lefteris |
![]() |
|
|