Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Södra Kreta

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-11, 17:30
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bob!

Citat:
Ursprungligen postat av Siri A Visa inlägg
Det ser jag fram emot.
Jag med! Har precis köpt boken "35 vandringsturer på Kreta" av Julia & José Benito (äntligen en vandringsbok på svenska!).
Har dessutom "lättvandrat" ca en mil i dag med mellanstadiebarnen i underbart höstväder...ingen värk efteråt! Jag är såååå glad

Ivi
-som äntligen ser ljuset i tunneln trots diskbråck
Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 08:55
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi Visa inlägg
Har dessutom "lättvandrat" ca en mil i dag med mellanstadiebarnen i underbart höstväder...ingen värk efteråt! Jag är såååå glad
Så roligt att höra! Du kan nog snart vifta på svansen igen

Citat:
Har precis köpt boken "35 vandringsturer på Kreta" av Julia & José Benito (äntligen en vandringsbok på svenska!).
Tack för tipset!
Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 11:08
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Visst är det jätteroligt om man hör "hur det gick", men jag förväntar det inte.
Vi använder ju Internettet så olika, många använder inte Internettet som vi som är "beroende" av Kalimera för att vi är "beroende" av Grekland.
Några ställer bara en fråga eller två och det är väl helt OK.

Söker jag upplysning om ett ämne, Australien t.ex., får svar på något jag undrar över, så känner jag mig inte förpliktad att besöka sidan när jag kommer hem igen. Absolut inte! Har annat att göra helt enkelt. Tiden räcker inte till allt man gärna vill.
Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 11:45
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne Visa inlägg
Visst är det jätteroligt om man hör "hur det gick", men jag förväntar det inte.

Söker jag upplysning om ett ämne, Australien t.ex., får svar på något jag undrar över, så känner jag mig inte förpliktad att besöka sidan när jag kommer hem igen. Absolut inte! Har annat att göra helt enkelt. Tiden räcker inte till allt man gärna vill.
Nu var det inte riktigt det jag menade utan mer att om man kanske har intensiv PM kontakt med någon, skickar foton på tavernor etc så visst vore det trevligt med en liten hälsning efter hemkomsten. Jag menar inte att det behövs ett personligt tack utan gärna några ord på kalimera om resan och de platser som besökts. För att kalimeras forum ska vara intressant i längden för många människor, bland den mångfald som finns på nätet, behövs flers erfarenheter. Jag tycker faktiskt att forumet mycket mindre nu än tidgare handlar om olika platser i Grekland och resande utan mer om kringfrågor. I verkliga livet kommunicerar vi ju på ett annat sätt och kanske är det så jag egenntligen tycker det ska fungera även på internet även om jag vet att det inte är så.

Eva
Svara med citat
Gammal 2008-02-06, 14:31
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi Visa inlägg
"35 vandringsturer på Kreta" av Julia & José Benito.
Köp den, Elisabet!! Den är jätte bra. Mycket fina bilder och bra beskrivningar! Hittade den på rea för 15 kronor. I fint skick också...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:38.