|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: INTE GREKLAND 

Italien är ett favoritland, åker till Sardinien om några veckor. Jag har aldrig varit där förut - tar gärna emot tips på sevärdheter etc. Kriti | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Återvänder gärna till Kroatien, det är vackert och så skulle jag vilja åka runt i Italien Stinab   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Skulle gärna vilja se Mallorca och då gärna de mer orörda delarna. Södra Italien verkar också underbart. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: INTE GREKLAND Citat: 
 Fint att vandra där också. (Ställen som Alcudia och Magaluf är jag "allergisk" emot  ) Köp endast flygbiljett och hyr bil (eller åk buss) är mitt tips. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hej! Gärna Cypern för att det är så likt grekland. aake | 
| 

| |||
| 
 | |||

Vilket medelhavsland som helst egentligen... De är alla speciella på sitt sätt och har ändå liknande mat och kultur. De flesta människor som bor i solen är varma och glada. Ska jag plocka några favoriter blir det Sicilien, Barcelona och södra Frankrike.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Nu var det Europa man skulle välja annars har jag sagt Thailand som påminner så mycket om Grekland, vänligheten....bl a .. Så då får jag välja Kroatien ,på bilderna i resebroschyrerna ser det ut att vara lika vackert som Grekland, med det blåa havet .... finns det Retsina där ?
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Frankrike.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: INTE GREKLAND  Indien står HÖGT upp på min önskelista, har sedan tonåren drömt om att åka dit....Vem vet det kanske kan bli snart | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Har tänkt till lite och det får nog bli Jordanien och Petra. Någon som varit där? Gunilla | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

I sommer var jeg på vandretur i Transsylvanien, der vil jeg gerne tilbage.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det låter härligt! Har du skrivit om det på din hemsida? Måste genast kolla!!
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Nej Elisabet, ikke endnu... Kommer over vinteren. Men det var herligt. Jeg boede i en lille bitte landsby midt i Transsylvanien. En meget, meget positiv oplevelse.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Italien
		 | 
|  | 
| 
 |  |