2007-08-19, 19:25
|
|
|
Reg.datum: aug 2007
|
|
Sv: Aldrig var i Grekland
Hej igen!
Nu har vi tänkt om och inte vet jag om vi gör rätt men så här är det: Vid första bokningen så valde vi att bo på Lito Beach i Gerani men efter det att min man tittat på satelit bilder över området där så såg det så "öde" ut men inte vet jag....Detta gjorde iallafall att under tiden vi tittade på olika sidor så dök det upp en resa till Platanias och Lägenheter&Villa Varouxakis som vi bokade om till. Någon som varit där? Var det ett dumt byte av oss eller? Vi är ett par 50+ som vill ha närheten till mysiga resturanger men är inte några partyprissar för det....Tydligen är det en brant backe till hotellet men är det någon som kan säga hur brant? Har lite besvärligt med mina ben.....Hotellet ligger intill gamla delen av Platanias....Vi skall åka 4/10 -07 från Umeå är det någon annan här som skall med samma plan månne tro? Om man vill hyra bil - hur gör man det enklast? Skall man göra det via resebolaget eller blir det billigare att göra det på egen hand när man kommit ner? Vore väldigt tacksam om svar så snart som möjligt på våra funderingar av någon.... Svårt att veta om man gjort rätt eller fel? Dessutom blev det här alternativet 1200:- billigare fast det ligger mer centralt än Gerani vilket gör mig lite fundersam också ....hm, 
|