![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi gick förbi To Limanaki flera gånger men den gång vi ville äta var det fullt...Vi hade en annan ouzeria efter vägen in till byn som blev vår favorit...bara några stolar efter gatan men så mysigt...
(Den allra godaste maten åt vi på O Nikos i Appollonia! Där måste man nästan få den största greksalladen i Grekland för 4 euro! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Klart mitt i högsäsongen ser allt annorlunda ut. Jag har varit nästan ensam på To Limanaki en blåsig majafton för några år sedan.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Bästa stället på Naxos (läs många många år sedan) i hamnen var ju den tyske kocken som tydligen bor permamnent på Naxos och som hade en restaurang på en vacker innegård nära portara. Underbar mat och lugn härlig nästan museumlikande omgivning. På denna innegård fanns träd med lampor i sedan gamla bruksföremål. Finns den kvar? Vet tyvärr inte vad restaurangen heter. Någon som vet? Popis Grill har vi lyckats undvika.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Du menar förstås Old inn! Finns fortfarande kvar. Var där senast i juli. De har underbart god mat o precis som du säger är miljön också speciell. Väl värt ett besök. Lotta |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller med dig Charlotte. The Old Inn är verkligen värt ett besök. God mat, trevlig personal och alla museiföremålen, bland annat motorcykeln med sidovagn.
Paittas Senast redigerad av inkfish den 2007-08-21 klockan 09:59. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lotta! Jag hade ingen aning om vad stället hette. Kul att du också gillade det. Siv
Senast redigerad av inkfish den 2007-08-21 klockan 09:59. Anledning: långt citat |
![]() |
|
|